GOD FORTSÄTTNING!

Hello :)

Hoppas ni hade en jätte bra jul! För det hade jag! Hade inte kunnat bli bättre, förutom att vara hemma i sverige då! :)
Fick massa fina klappar och åt jätte god mat! Tomten visste verkligen att jag varit snäll i år :)

Fick bland annat:

En videokamera
Presentkort på:
     -Panda Express
     -TGI Fridays
     -Barnes And Nobles
Klocka
Halsband
Lotion
Godis
Pengar m.m.

Bebis måste ha varit hur snäll som helst i år för han fick minst 100 paket! Bra tycker Othilia för då behöver inte jag leka med samma leksaker varje dag längre! :) Eller läsa samma bok vareviga dag! Hejja tomten! Du vet vad jag, oj jag menar vad RJ behöver!

Efter all mat och julklappsutdelning så åkte vi ut och kolla på alla husen som är så hemskt dekorerade med miljontals ljus. Så min filmkamera åkte med och jag filmade det hela. Och jag tänkte att eftersom att det är juletider och allt ska jag vara snäll och dela med mig! Tog bort allt ljudet då jag pratar hemskt och satte in en dålig liten melodi ist! ENJOY!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0