Halla dar i lingonskogen!

HAAAAAAAAAAAALLO i snostormen! :)

Sitter vid Rachels dator vilket forklarar varfor jag inte har alla svenska bokstaver ;) Men vi gor det basta av situationen!
Sa anledningen till att jag sitter har ar for att jag, hor och hapna, antligen fatt tummen ur och ska ladda upp lite bilder :)
Blir inte sa manga for det orkar jag inte med! Nagon dag hamnar dom val pa facebook annars far ni se alla bilderna pa en och samma gang nar jag kommer hem om TRE MANADER!!! :)
Sa detta ar min julklapp till er :) Enjoy!


VEGAS
Las Vegas blvd
Paris
Sa har gar det i Vegas!
Fontan-uppvisningen utanfor hotell Bellagio
Veronica med en av killarna i Chippendale!

DAVID BECKHAM!!
♥ Mums!
GOD JUL!!


Och, Grattis varldens basta mormor pa fodelsedagen!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack för den julklappen!!!!! Vilken fin gran och världens näst sötaste bebis framför den (Noah är ju fortfarande min bebis...)! GOD JUL!!!! Vi hörs imorgon på Skype!

2010-12-23 @ 08:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0