Vi går mot slutet

Hej!! :)

Vi går mot slutet! I alla fall slutet av 2010. SHIT, vart tog det här året vägen egentligen?!! Känns som om det inte alls var längesen jag firade nyår sist! Vem har lekt med klockan och spolat fram tiden?! HAH?? Erkänn nu!

På fredag var det 16 månader sedan jag lämnade sverige...kan ni tänka er? 16 månader!! Och bara 2 månader kvar!! Usch, jag har verkligen insett nu att det är dags att åka hem snart. Varje gång jag kollar på bebis vill jag bara gråta...vet inte vad jag ska ta míg till..min bebis..jag ska verkligen lämna honom. Fy fan! Jag ger all credits till folk som adopterar bort sina barn, hur klarar dom av det?! Jag ska lämna en bebis som inte ens är min och mitt hjärta håller på att gå i tusen bitar...Är det någon där ute som har några som helst tips på hur jag ska kunna sno med honom hem utan att hamna i trubbel eller få mina värdföräldrar att fatta vad jag har gjort, snälla berätta för mig. Jag är öppen för alla förslag!

Och farmor, farfar, pappa, Carina, Andy, Sharon, Daniel och Noah! Åh ni är bäst! Fick paketet igår! Jag satt och grinade i 30 min över otroligt vacka Sharon som var lucia (som jag för övrigt inte visste om?!!!!!) och julkorten och godiset...Åh GUD VAD JAG SAKNAR ER!! Ni är guld värda. Jag är så lycklig och tacksam för att ha just er i min familj! Ni är bäst! Jag älskar er!

Och pappa, gud vad du är gullig. Till och med jag började gråta när jag läste kortet till Rachel och Mike. Hur gullig är inte du?!! Dom tackar så hemskt mycket. Dom blev jätte glada!

Ne nu ska jag ta mig samman så jag inte börjar gråta på nytt!!
Jag älskar er!!


PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0