Sick and tired!

Ah, det blev ju inget bloggande igår. Jag var på födelsedagsfirande!

Och nu får det bli ett kort inlägg. Jag ligger sjuk, så att sitta upp är en ansträning! Har fått världens dunder förkylning och kan knappt hålla ögonen öppna. Mandlarna är stora som golfbollar och jag ber till högre makter just nu att det inte är halsfluss eller någonsån där skit! :) Föresten, hur kommer det sig att man saknar mamma och pappa som mest när man ligger sjuk??

Men iaf, Förra söndagen. Dagen med stort D. Vi var ett gäng exalterade tjejor som åkte till fotbolls arenan i hopp om att få se David Beckham. Oh my god. Han är 1000000 gånger hetare i verkligheten. Han skulle kunna få vara otrogen mot mig hur mycket han vill. Screw Victoria Beckham! He is mine! Och vi blev så lyckligt lottade att vi även fick se honom i bar överkropp. Och vi stod cirka 5 meter ifrån honom. Galet! Den synen kommer jag att leva på i flera år. Känns sjukt att säga att man sett honom i verkligheten. För 1,5 år sedan kunde jag bara drömma om en sån sak och se nu vart jag är. Hur mycket jag har upplevt under den här tiden. Hur mycket saker jag sett och gjort som jag aldrig i mina vildaste drömmar trodde jag skulle uppleva. Ska ladda upp lite bilder så ni får se så fort jag får lite mer energi.

Ne, nu orkar jag inte sitta upp längre. Ska krypa ner under täcket och tycka synd om mig själv lite. Kolla på Twilight och drömma mig bort i drömmarnas land.

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Farmor o farfar

Stackars liten. Hoppas du kryar på dig snabbt. Kram

2010-11-14 @ 08:35:43
Postat av: Pappa

Krya på dig gumman.

2010-11-14 @ 08:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0