2 weeks....14 days!!!!!!

aaaaaaaaaaah! Idag är det exakt 14 dagar kvar tills jag och mamma åker till Hawaii!! ååh, vet inte om jag ska vara glad, ledsen, förväntansfull, rädd, förtvivlad eller vilka känlsor jag borde ha! Jag är så förvirrad. Jag tror inte på det än...på ett sätt vill jag åka nu nu nu...och på ett sätt vill jag ALDRIG att det ska ta slut!
Gud, jag får panik! Vet inte vad jag ska göra! Min bebis...åh min bebis...jag kommer dö! Vad ska jag göra utan honom?! Han är mitt allt. Min bästa vän, min bästa lekkompis...ååh han är bäst!! AAAAAAH, varje gång jag tänker på det känns det som en jävla stor äcklig jätte sätter sig på bröstet på mig...kan inte andas, får panik! Jag vill så gärna ta med honom hem! om exakt 30 dagar så kommer jag att få mitt hjärta krossat...värre än  någonsin tidigare...och det kommer aldrig att läka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0