32 days to go

Hej hej!
Snacka om att tiden går fort!! Tiden bara springer iväg och jag hinner inte göra någonting! Idag är det bara 16 dagar kvar tills jag och mamma åker till Hawaii och det är bara 32 dagar kvar tills jag åker hem till Sverige igen!
Galet!
Och på fredag så kommer den nya au pairen...så jag har 5 dagar kvar med min bebis...jag kommer krama sönder honom! Min lilla älskling! Finns ingen i hela världen som betyder så mycket för mig som han gör! På något sätt ska jag smuggla ner honom i min resväska och ta med honom hem!
Skulle ha åkt till OC idag...men som vanligt så blir planerna inställda. Så blir att åka hem och börja packa väskan! Alla vinterkläder som inte anväds längre går ju att packa ner iaf.
Snart så syns vi!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0