49 dagar kvar...

yepp, det är sant. Endast 49 dagar kvar tills jag åker till Hawaii!! ;)
Ville bara göra er lite avundsjuka ;)

Jag tror jag börjar bli gammal....under de senaste 12 månaderna har jag nog läst minst 30 böcker...jag har ALDRIG gillat att läsa. Jag har blivit en tråkig gammal tant. Så är det.. jahapp, vad kommer här näst? Lösa korsord vareviga dag? Kolla jeperdy?
Gud, jag måste skärpa mig! När jag kommer hem så blir det endast party, sova och äta som gäller. För det är väl sånt som unga vuxna i min ålder gör?! Bra deal va...Mamma och pappa betalar också. Det har jag också hört hör till ungdoms livet.

Och Carina, oroa dig inte! :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Carina

Va skönt, ingen tattoo alltså? Annars kan du alltid hjälpa mig att pussla när du kommer hem......det är många pensionärspoäng på det! Håller just nu på med ett 1500-bitars, superkul!!

Vad roligt att du ska snart kommer hem!!!

2011-01-11 @ 07:30:15
Postat av: Pappa

Inte riktigt sannt mamma och pappa betalar inte.

2011-01-11 @ 13:00:56
Postat av: Farmor

Vad skönt att det inte var tatuering.Du får tala om vad som händer på onsdagen. Vi väntar på att du kommer hem. Njut av värme och bad innan du möter vinter och snö.

2011-01-12 @ 14:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0