Baby <3

Hej!

AAAAAAH, jag har bara 1 månad och 1 vecka kvar nu!! Hur sjukt är inte det?!!!

Ligger just nu i min stoooora säng med en sjuk bebis! :( Han har fått magsjukan så han spyr hela tiden och har diarre (stavning?), yep jag vet att ni nu är super glada över att jag ger er detaljerna! Och såhär har det varit sen i torsdags! Men doktorn säger att vi inte kan göra något?!
I fredags när vi åkte hem från sjukhuset så spydde han 4 gånger i bilen...det var den bästa dagen i hela mitt liv!!
Sen idag har han fått utslag över hela kroppen...aldrig tar det slut. Så idag har vi myst och sovit i min säng! Det gillar jag!

Men nu ska jag vara en duktig Au Pair och flytta mitt arsle till köket och laga lunch!

PUSS!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0