Du lever bara en gång!



Det har varit en låååång arbetsdag! :) 11,5 timmes jobb...det är slitsamt att vara vuxen!

Tog RJ till parken idag och när jag försökte leka med honom skrek han, "NO, MOVE!"...och så sprang han iväg och började leka med de andra barnen...han växer så fort och nu är jag inte rolig nog att leka med längre :( jag har blivit utbytt mot några fula små-människor :(

Varför kan han inte vara bebis för alltid?

Nee, nu ska jag krypa ner i sängen, tycka synd om mig själv och tänka onda tankar om alla barn som tar RJ ifrån mig.

PUSS


Min nya och första (men inte sista) tatuering! :) Vet att vissa är besvikna men jag absolut älskar den!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Snygg tatuering.Är den inte lite för stor?

2011-01-14 @ 11:08:44
Postat av: Carina

Du ska strunta i vad andra tycker och göra som du vill!

2011-01-15 @ 14:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0