vi hade i alla fall tur med vädret

Hej!

Det är bara att inse, jag är ingen bloggare. Och kommer aldrig att bli. Hur de proffisionella bloggarna kan skriva minst 5 inlägg om dagen förstår jag inte, jag lyckas ju inte ens få in ett i veckan.

Men nu är vi inne på 2011 i alla fall. Precis när man blivit van vid att det var 2010 så är det dags att gå in i ett nytt år. Typiskt.
Min Nyår var otroligt rolig. Firade den med de människorna som betyder mest för mig här. Men nu blir det inte fest på ett bra tag....

Onsdagen innan nyår flyttade min kompis Selina in här (dock bara för en vecka), så det är en av anledningarna till att jag inte suttit vid datorn alls. Men nu har hon åkt hem till Tyskland. Det var det jobbigaste hej då'et jag har gjort här. Och nu är jag trött på alla hej då.
Den nästa att åka hem är ingen mindre än jag. Och jag vill inte att någon säger hej då. Syns sen kanske är okej...jag har inte kommit underfunn med det än.

Så om 1,5 månad är det min tur att säga hej då, för att gotta mig med mamma i Hawaii i 2 hela veckor. Så endast 2 månader kvar tills jag kommer hem till kalla sverige. Då blir det kalas. Jag förväntar mig en stoooooooor tårta och massa tacos när jag kommer hem ;)

Men innan jag åker hem så ska jag göra en sista grej. Som kommer att vara med mig för resten av mitt liv. Och detta kommer att ske på onsdag.


Men nu ska jag inta sängläge igen och njuta av min tysta och lediga söndag!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Carina

Ingen tatuering bara, va?????

2011-01-10 @ 08:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0