You just live once

Hej! :)

Fredag kväll! Önskar jag kunde säga, "Äntligen helg" men nope, jobb imorgon bitti som vanligt...så får väl hålla mig med den frasen tills imorgon! 

Bebis var ju sjuk i slutet av förra veckan/början av denna veckan...och yepp han gjorde oss allihopa sjuka...jag var väl den som klarade mig bäst! woho för mig! Jag tror allt jag är bäst.
Men jobb har det varit ändå för mig, för jag är wonderwomen...inget kan stoppa mig ifrån att jobba...

Nu är det bara ca 49 dagar kvar tills jag kommer hem!  GALET! Mycket som ska göras innan dess! Om bara 3 veckor kommer den nya au pairen hit...Då ska ni få se på svartsjuka...Tar hon min bebis ifrån mig ska hon få med mig att göra! ;)

I helgen blir det so sagt jobb, och lite shopping (måste ihandla ny bikini och allt det där roliga för Hawaii!!)...och ikv blir det kanske filmmys hos en kompis.. om jag orkar! Börjar ju jobba 07.00 imorgon bitti!

Hoppas ni har det bra där hemma iaf! Och att ni inte saknar mig allt för mycket...jag kommer ju som sagt hem snart ;) Och tack för att ni kommenterar så himla mycket!! Jag får så många komentarer att jag knappt har tid att läsa dom! ;)

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tiden går fort. Jag skall till vakansen nästa vecka och lämna in din ansökan. Har också tagit fram blankett för belastninsregistret. Pappa får fylla i den när han kommer hem. Vi får se hur det skall fungera med ansökan till barnomsorgen. Hör av oss om det är något. Kram

2011-01-29 @ 13:32:45
Postat av: mamma

Du är så duktig! ja en ny bikini kanske man skulle kosta på sig...vi ses snart!

2011-01-29 @ 16:58:41
Postat av: Carina

JAG VILL OXÅ ÅKA TILL HAWAII!!!!!!!!!!!Unnar verkligen dig denna resa, det har du förtjänat!!!

2011-01-31 @ 06:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0